Kwaliteit

Kwaliteit staat bij ons voorop

Wij streven steeds naar de hoogst mogelijke kwaliteit. Daarom zorgen wij ervoor dat wij up-to-date zijn met onze vakkennis en productkennis om je van een goed advies te kunnen voorzien. Dit doen wij door de verplichte permanente educatie op het gebied van pensioen, vermogen, schade particulier, schade zakelijk, inkomen, hypothecair krediet en consumptief krediet.

Wet Financieel Toezicht (WFT)

Wij zijn als bemiddelaar geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM), onder nummer 12017546. Wij voldoen aan de eisen die gesteld worden door de overheid vanuit de Wet Financieel Toezicht (WFT). Dit waarborgt onze kwaliteit.

Voor meer informatie betreffende de AFM: http://www.afm.nl/

Toch een klacht?

Van Dijk-Kervezee Assurantiën doet haar uiterste best om zo goed mogelijk werk te leveren. Dat geldt voor onze dienstverlening, onze producten en onze communicatie. Eigenlijk voor alles wat wij doen. Maar er kan een reden zijn, dat je minder tevreden bent. In dat geval horen wij dat graag en proberen wij samen met jou tot een oplossing te komen.

Ben je het echter niet eens met de wijze waarop jouw klacht door ons wordt afgehandeld, dan kan je, binnen drie maanden nadat wij je een voorstel gedaan hebben om jouw klacht af te wikkelen, je wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
T 070-3338999
www.kifid.nl

Bij deze stichting kan je een brochure opvragen waarin de klachtenprocedure is beschreven.

Heb je een klacht, vraag of opmerking?

Voor meer informatie, vragen en advies, kan je contact met ons opnemen en indien gewenst een afspraak maken.